Muzica usoarei primaveri de mai demult

Azi am rascolit prin dulapul amintirilor, am suflat praful curateniei de primavara de pe vechile discuri de vinil de la Electrecord si mi-am lasat sufletul sa alerge pe camp (pentru picioare e cam rece si umed). 

Inca o primavara, dar n-a mai fost chiar asta si nici nu va fi. Eu, asa cum sunt, imbracata in hainele gandurilor, tinand in hamuri focurile dorintelor de vara, lasand doar cate un vis sa zboare spre cer, sa ceara, sa roage implinirile de maine.

Ploaia ma face mai nostalgica se pare, dupa versuri senine de sentimente curate. Curatenia naturii spalate de ploaie ma reinvie, imi sopteste promisiunea parfumului suav al infloririlor de mai. 

Florile de cires atarna ca niste clopotei, grele de apa dulce de sus. Melcii invadeaza iarba, tihniti, calmi. Doi sticleti isi fac aparitia in gradina. Eu ma minunez de ei, ei isi vad de jocurile lor aeriene. Codobatura alba s-a indragostit de imaginea ei in oglinda masinii mele. In fiecare dimineata ma asteapta cocotata pe gard, langa masina, parca mi-ar cere o solutie pentru problema ei. Eu nu am solutii. Am doar sperante. 

  

Lasă un răspuns

