„Buna dimineata si bun revenit pe planeta Pamant! Prieten sau dusman?”

Atatea probleme de rezolvat inainte de a-mi permite sa ma bucur! Atatea reguli complicate pe care trebuie sa le urmez, atatea sfaturi, atatea dorinte, atatea responsabilitati, atatea alegeri … Totul pare o plasa densa din care nu exista scapare. Si totusi, eu singura am intrat in ea. Fara sa vreau, fara sa imi dau seama … Cine ma poate salva din proprile mele paradigme? 

Ciudat este faptul ca totul devine mult mai senin, mult mai simplu, cand ma plimb, cand respir, cand privesc cu ochi proaspeti, cand geamul fumuriu al gandurilor, al asteptarilor, al resentimentelor e in fine inlaturat. 

Parca totul e un joc de-a v-ati ascunselea. Toate frumusetiile si bucuriile reale se ascund in spatele acestor ochelari negri pe care ii port. Cand imi amintesc sa ii scot, totul se schimba. 

Parca am venit pe pamant si indata sunt pusa in fata alegerii: prieten sau dusman? Imi sunt prieten, aleg sa-mi fie bine sau imi sunt dusman, aleg frica, lupta, fuga? Intalnesc prieteni sau dusmani, conform setarii mele initiale. 

Tot ce a fost ieri e doar un vis. Trezirea a spulberat totul. Toate amintirile, toate deciziile stramosilor … Doar un vis. O zi noua incepe. Decide din nou: prieten sau dusman? Decide cine vrei sa fii azi. Decide ce este lumea! Decide irevocabil. 

„Buna dimineata si bun revenit pe planeta Pamant! Prieten sau dusman?” 

Andreea Garden, Dec. 2015

Lasă un răspuns

