Autenticitatea lui „Acel Ceva” se exprima si prin tinuta

Imagini, sute, mii, poate … Fotografiile altora sau chiar imagini vizuale presente sau trecute traite in fapt de mine. Caut „acel ceva” care imi da un sentiment imediat de … Autentic!
E ca mersul pe sarma. Nici mai mult, nici mai putin, nici mai jos, nici mai sus, nici prea prea, nici foarte foarte. Sensibilitate si concentrare maxima (la inceput, mai apoi devine mai usor)! Doar exact ceea ce trebuie, ce VREA sa fie. Ceva mai mare si mai bun decat mine, vrea sa fie!
Mintea mea vrea multe si diverse, dar in zadar. Nimic nu e exact ceea ce vrea acel „ceva” din mine. Munca mea e sa-mi conving mintea sa renunte la toate ideile ei de dorinte, sa o asigur ca ceea ce vrea „acel cineva” din mine, este infinit mai bun si mai frumos decat toate ideile ei cumulate.
Asadar, caut „acel ceva” in toate, precum si in mine. „Lasa-l sa te imbrace!” Aceasta propozitie m-a obsedat multa vreme. Se intampla sa primesc cadou o rochie, un pantalon, o bluza, si realizez ca erau exact ceea ce imi doream in cele mai secrete coltisoare ale inimii dar nu aveam … curajul, indrazneala, nici macar sa le gandesc, sa le pronut, darmite sa le caut, sa le cumpar, sa le port. Nu e de mirare ca ma simteam ca traiesc viata altcuiva, ca joc un rol pe care nu eu l-am ales si nici nu-mi place … nu e „pe inima mea”.
Si totusi, „acel ceva” ma cheama pe multe felurite cai, chiar si prin vestmintele pe care mi le asterne in fata. „Iata-te!” Imi spune. „Asta esti!” Dar milioane de voci rad si nu „ma vad” astfel. Toate doar in mintea mea, nu-i asa? Ea nu vrea sa renunte la interesantele idei pe care chiar ea SINGURA le-a creat pentru mine. Dar nu sunt „eu”.
Asadar, aleg sa imi concediez mintea. Eu i-am angajat serviciile. Mai bine zis mandria mea. Dar acum nu! Gata! Nu mai vreau idei. Ma vreau pe mine inapoi si pe „acel ceva” care ma face sa ma simt autentica si care da permisiunea tuturor de a fi acel autentic sine.
Imbracata cu acele haine primite in dar, gasite din mare intamplare sau sugerate de cineva cu adevarat inspirat (care imi vede sufletul cu claritate), totul invizibil se contureaza si ia forma acum, se prezinta prin forme, culori si texturi. Atitudini sanatoase iasa la lumina, decongestionate de confuzia ideilor fara capatai. Relatii autentice, de prietenie si colaborare, nici prea mult, nici prea putin, doar cat necesar pentru binele comun, se formeaza.
Cata libertate cand sunt eu insami, cea autentica! Tot ce vroiam de fapt era acea libertate! Libertatea de a fi exact asa cum sunt!
Cautand si gasind „acel ceva”. Imbracaminte pentru viata!

20140118-143819.jpg

20140118-143853.jpg

20140118-143945.jpg

Lasă un răspuns

