Condei feminin

Scrisul este poarta catre mine cea adevarata. Scrisul m-a revelat mie insami … mereu, atunci cand lumea ma rapea si ma mintea.

Totul a inceput cu un eseu de filosofie si mai apoi jurnalul. Cand scriu, simt ca traiesc. Simt ca sunt om pe pamant, ca am dreptul sa vreau si sa plang cand ma doare, sa ma bucur de lucruri marunte zilnice, aproape inefabile, sa analizez si sa extrag concluzii valoroase pentru lume si viata, sa visez si sa creez lumi de lumini si iubire unde oamenii sunt complet vii si perfect frumosi.
Iubesc darul meu cel mare, cuvantul. Imi dau silinta sa il folosesc cu intelepciune. Sa vina din sinceritatea si autenticitatea fiintei mele cele adevarate. Sa fie vindecator, ridicator si intregitor pentru suflet, sa cearna numai iubire si pace interioara.
 
Sunt femeie, deci sunt cel mai frumos cadou pe care Dumnezeu l-a facut barbatului. Sunt rari acei barbati care stiu sa primeasca cadoul. Sunt femeie, nu sunt inzestrata cu putere de a face, doar de a fi … cadou. Dar pot sa simt, pot sa zambesc … si sa scriu. Pot sa ma rog, pot sa sper, pot sa “vad” o lume mai buna. Pot sa ma plimb prin lume, sa ma impiedic, sa cad, sa ma murdaresc putin si sa ma curat apoi … Sa calatoresc si sa cred ca drumul meu ma va purta catre cel ce ma iubeste si ma asteapta, cel pentru care sunt unica femeie in acest univers. Sa-i prind mana lui aspra in a mea si sa-l conduc zambind inapoi acasa, dincolo de lume, dincolo de univers, in iubirea eterna… care exista.
 
Pana atunci, … scriu. Sunt un condei pe acest pamant. … Pana atunci.
Image
2 gânduri despre “Condei feminin

  1. Mă bucur că v-am descoperit blogul și arta scrisului în care condeiul d-vs se exprimă atât de frumos, cu multă iubire și sinceritate. Mă simt bine aici pe blogul d-vs citindu-vă articolele. Vă doresc multă inspirație și o după amiază cât mai plăcută !

    1. Bun venit va urez si lectura placuta sufletului si mintii! Ma inspirati profund, acum cand credeam ca mi-am pierdut pentru totdeauna muza poeziei … Va multumesc 🙂

Lasă un răspuns

