Bucuria Iubirii

Tu imi soptesti, iar eu scriu.

Imi spui cat de mult ma iubesti
Dar ce stiu eu despre iubire?
Am ramas eu pururea langa o inima
Fara dorinta de a pleca si a gasi alta?
Mi-am pastrat eu starea sanatoasa a mintii cand in jurul meu jucau nebune fetele morgane ale lumii?
Am acceptat eu vreun gand bun, un miracol aducator de lumina?
Am rostit eu vreun cuvant curat, coborat direct din adevar?
Am vazut eu in altul lumina cand el imi vorbea din intuneric?
L-am scos eu din namol pe altul cu o mana sincera si sigura întinsă?
Am vegheat eu langa bolnav zi si noapte fara sa simt oboseala sau mirosuri urate?
Lasa toate astea! Imi zici. Cine ti-a cerut tie astea? Vino langa mine. Alege-ma! Lasa-ma sa-ti fiu lumea cea noua!
Haide sa deschidem impreuna poarta gradinii noastre din cer, si sa intram! Nu incerca sa ti-o imaginezi! E imposibil! Ea este dincolo de mintea ta. Ea se creaza mereu spontan, clipa de clipa. Simte bucuria iubirii ce o creaza! Incearca sa fii spatiul gol dintre lucruri, dintre trupuri, dintre stele …

Simti?

20130926-113540.jpg

Lasă un răspuns

