Cătălina ~ Expresia Spiritului

Catalina – expresie 40

„Viata incepe din nou la 40.”

Oh! Ceva nou se intampla cu mine. Ma apropriu de varsta „critica”, pe semne. Asa se zice. Oricum, ma simt diferit. Simt o dorinta incendiala as putea spune, sa … dansez, dar liber, sa creez ceva absolut nou. Un nou concept. Un dans. O idee. O arta. Vreau sa ma misc in sinc cu spiritul meu. Vreau sa colorez cerul in culorile mele preferate. Sa zbor, sa ma inalt, si apoi sa ma cobor undeva intr-un loc pe lume unde nu locuieste nimeni, doar natura si apusul de soare si marea. Sa gandesc de bine. Sa simt proaspatul. Sa gasesc pretutindeni autenticul. Sa traiesc autentic. Sa iubesc …
Cu adevarat. O simpla atractie fizica, si mai tarziu combinata si sustinuta de frica de nou, de necunoscut, poate tine doi oameni inlantuiti unul de celalat o viata intreaga. Ei se urasc si sunt profund nefericiti unul cu celalat, dar atractia fizica transformata in comfortul si familiaritatea cunoscutului ii poate inrobi pe vecie. Poate din aceasta realizare rezulta „criza” varstei de mijloc. Cand ei s-au ales, alegerea a fost pur fizica, in realitate, ei fiind la varsta la care se simt datori din instinct sa duca viata mai departe, sa procreeze. In zadar cauta ei in celalat o satisfactie emotionala oricat de mica. Alegerea lor nu a inclus factori de aceasta natura, desi interesele comune ar spune altfel. Dar lucrurile sunt cum sunt si nimic nu le poate schimba. Daca eu nu am reusit niciodata sa ii aprind in ochi scantei si sa-i simt inima batand de emotie … Dumnezeu mi-e martor, am incercat totul sa il fac sa ma iubeasca. Dar am esuat constant. Nu poti sa faci asta se intample. Pur si simplu … se intampla. Asa … De la sine. Sau poate a fost si aceea iubire. Sau poate a fost doar un fel de pregatire, o repetitie pentru iubirea ce va fi. Trupul e doar un instrument de invatare. Nu este … eu. Noi.
Noi suntem mult mult mai extinsi decat trupul. Suntem din trecut si viitor, din toate directiile spatiale si toate elementele naturale. Si mai mult …
Asta simt acum. Sunt spirit care vrea sa fie viu. Sa creeze. Orice. Oriunde.
Spiritul meu danseaza, …

Pe muzica stelelor.

Lasă un răspuns

