Cătălina

Prima piesa de teatru scrisa de mine, Catalina

Value of the Person's Blog

5142739418_3f3b319558_z

(image from Flickr http://www.flickr.com/photos/28195515@N00/5142739418/sizes/z/in/photostream/  from

-=Doug=-‘s photostream http://www.flickr.com/photos/28195515@N00/)

 

 

Partea I. Jurnalul Cătălinei
 
(urmarea Luceafărului)
Îndrăznesc să o scriu fiindcă povestea Cătălinei este şi povestea mea.
Inspirată vizual din clipul World Builder. Inspiraţia caracterelor şi a firului poveştii din viaţa mea.
 
(Actul 1, 2, 3 şi 4 Cătălina scrie în jurnal pe o bancă în parc. Ea nu vorbeşte, doar vocea i se aude. Actul 5 ş 6 intră în scenă şi Cătălin)
 
Act 1. Parfumul
 
E iarăşi toamnă. Ce mireasmă se simte? Un parfum ce-l cunosc. Ploaie. Muzică. Dansul … Ce frumoasă ar fi această clipă dacă aș știi să fiu fericită! Acel gând mă urmărește mereu. … M-a părăsit! A plecat Cătălin! De ce mai respir? (pauza)
Sunt singură și totuși parcă cineva mă ascultă.  Simt iarăși parfumul … mă îmbrățișează. De unde vine oare? Sunt intr-o statie de autobuz. Lânga…

Vezi articol original 7.606 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

