Dacă ai fi tu

Mă machiez pe dinafară
Atenţia se scurge-n spoială.
Sclavă sunt gândului hoinar
Aşadar …  lucrez în zadar.

Multe fac făr’ să ştiu de ce
Şi mă cert te miri pentru ce.
Judec strâns şi mă enervez
Cu-n pas mai sus s-avansez.

Refuz lucruri ce-mi displac
Imaginez noi pofte să-mi fac.
Mă desfăt în grase opinii
Şi mă-nec în proprile-mi linii.

Imagini vagi îmi apar în minte
Căci la TV n-am fost cuminte.
Şi mă tot lupt cu insomnia
Ce să-i faci, TV-mania!

dacă ai fi tu
ai alege lumina,
dacă ai fi tu
ar înverzi grădina.

dacă ai fi tu
vorbe cernute,
dacă ai fi tu
ore tăcute.

dacă ai fi tu
inutilul ar piere,
dacă ai fi tu
doar nectarul de pere.

dacă ai fi tu
parfum de ploaie,
dacă ai fi tu
căldură-n odaie.

dacă ai fi tu
o mare albastră,
dacă ai fi tu
o floare în glastră.

dacă ai fi tu
linişte-n pernă,
dacă ai fi tu
iubire eternă.

Un gând despre “Dacă ai fi tu

  1. minunate versurile tale , defapt cred ca e un fel de dialog despre ce ar face CEL PREA INALT in locul meu sau al unui om , asa am inteles si se intelege bine cred cum ai descris in final IUBIRE ETERNA … da foarte adevarat ! be blessed

Lasă un răspuns

