Paharul mic al momentelor

Câteodată îmi imaginez ziua de după,
Când întrebarea va fi pusă
Când linia va fi trasă
Când totul se va cere a fi explicat.

„Intr-un deşert m-ai trimis”
Voi spune, „voci m-au împins,
Imagini m-au jucat ca pe o marionetă,
Idei m-au întors pe dos
Şi principii au distrus tot ce iubeam.
M-au înjunghiat cu logica
Şi mi-au îngropat sufletul sub mormane de minciuni.
Am căutat adevărul,
Doream nimic altceva decât pace
În această lume zgomotoasă şi goală.

Şi totuşi, îmi amintesc chemându-Te
În cele mai grele momente.
Tu veneai, aducând
Un strop de apă pentru însetata de mine,
Un moment binecuvântat de Adevăr şi Iubire.
Ei bine, … eu am colectat toate aceste momente
În acest mic pahar … cea mai preţioasă comoară a mea.

Doresc să ţi-l ofer Ţie, Domnul meu preaiubit!”

Lasă un răspuns

