Gratitudine

Gaia

Îţi mulţumesc  pentru lumina paşilor tăi

Care îmi ghidează paşii pe cărări misterioase.

Îţi mulţumesc pentru gesturile mâinilor tale

Care îmi umple de forme şi culori

Cerul sferei mele.

Îţi mulţumesc pentru nemăsurata diversitate vie

Pe care o aşterni la fiecare pas înaintea mea

Pe uscat, în ape, în aer şi în foc.

Îţi mulţumesc pentru zborul lin al păsării,

Pentru alunecarea fină a peştiilor,

Pentru anotimpurile pământului şi ale vieţii,

Pentru momentul de splendoare absolută al florii,

Pentru tăria şi trăinicia stejarului în faţa timpului.

Îţi mulţumesc pentru feţe cu ochi şi zâmbete şi vise

Pe care mereu le regăsesc în jurul meu.

Îţi mulţumesc pentru durerea corpului meu

Prin care tu, bucurându-te, creşti în mine lumina ta.

Îţi mulţumesc pentru puterea de a mă ridica

Şi de a merge mai departe.

Îţi mulţumesc pentru prezenţa ta,

Pentru fiecare gând bun, fiecare faptă inspirată.

Îţi mulţumesc pentru că mi-ai făcut cunoscută

Iubirea ta. Oh, cât iubesc iubirea ta!

Paharul dulce-amar al vieţii ţie ţi-l închin,

Domnul meu!

Lasă un răspuns

