Lângă Copac

De ce sunt un copac, mă întrebi?
Braţele întinse în sus, cânt slavă cerurilor.
Sunt ţintuit în pământ, spui?
Dar nu vezi oare cum mǎ mişc în sus
Mai sus şi mai sus
Iar pământul mă poartă roată.
Eu sunt liantul dintre pământ şi cer
Dragostea unuia pentru celălat îmi curge liber prin vine.
Apoi, gândeşte-te la toate păsările şi micile creaturi
Ce bucurie mai mare dacât a fi o casă?
Astfel grăi copacul.
Eu m-am răzimat şi mi-am modelat spatele după trunchiul său,
Picioarele desfăcute, braţele întinse în sus
Degetele mele tăind vântul
Sângele grăbindu-se în sus.
Cine are fi crezut?
Este bucurie şi în nemişcare!

Lasă un răspuns

